.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌های ورود جواد ظریف به تهران

جمع کثیری از مردم به ویژه جوانان و دانشجویان از ساعاتی قبل در مقابل پاویون دولت فرودگاه مهرآباد تهران، برای استقبال از تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکره با گروه ۱+۵ تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، حاضران در این مراسم پرشور و خودجوش مردمی با در دست داشتن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاخه های گل از ساعتی قبل منتظر ورود تیم مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بودند.

جمعیت حاضر هنگام خروج خودرو دکتر ظریف و ورود آن در میان جمعیت ، با شعار ˈ الله اکبرˈ و ˈ تشکر تشکرˈ و دود کردن اسپند و ذبح قربانی از وی و تیم مذاکره کننده هسته ای استقبال و قدردانی کردند.

« سلام بر خامنه ای ، درود بر روحانی»، « دکتر ظریف به اندازه هشت سال از تو متشکریم»، « نه جنگ، نه تحریم ، نه تسلیم ، نه توهین» ، « صلی علی محمد سفیر صلح خوش آمد»، « صل علی محمد یار مصدق آمد»،« دکتر کلید را رو کرد، دنیا را زیر و رو کرد» از جمله شعارهای شرکت کنندگان در مراسم استقبال است.

شرکت کنندگان در این مراسم استقبال ، در شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی ، انزجار خود را از این ر‍ژیم اشغالگر ابراز کردند.

دکتر ظریف در بدو ورود در گفت وگویی بر مواضع هسته ای ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد که گروه ۱+۵ بر تعهدات خود پایبند بماند.

همسر یکی از شهدای هسته ای کشور به نمایندگی از خانواده های شهدای هسته ای از ˈ محمدجواد ظریف ˈ وزیر امور خارجه و سرپرست تیم مذاکره کننده ایرانی تقدیر کرد و دکتر ظریف هم از حضور آنان تشکر و ابراز امیدواری کرد که ˈ توانسته باشیم بخشی از محبت ها و از خودگذشتگی های شما را جبران کرده باشیمˈ.

ماموران نیروی انتظامی برای برقراری نظم مراسم استقبال در فرودگاه مهرآباد حضور یافته اند.

خانواده معظم شهدای هسته ای ، خانواده اعضای تیم مذاکره کننده از جمله خانواده دکتر محمد جواد ظریف و جمعی از مقامات سیاسی ، دولتی و نمایندگان مردم در مجلس به فرودگاه مهرآباد تهران آمده اند.

ˈ محمد نهاوندیان ˈ رییس دفتر رییس جمهور، ˈ محمد شریعتمداریˈمعاون اجرایی رییس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید، ˈ حسین فریدونˈ دستیار ویژه رییس جمهور، ˈ علاءالدین بروجردی ˈ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ˈ غلامرضا مصباحی مقدم ˈنماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ˈ حسن قشقاویˈ معاون پارلمانی و کنسولی وزارت خارجه، ˈ مرضیه افخمˈ سخنگوی وزارت امور خارجه، ˈ ولی الله سیف ˈ رییس کل بانک مرکزی از جمله شخصیت هایی هستند که در مراسم استقبال از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در پاویون دولت حضور یافتند/35


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

javad 4 آذر 1392
صل علی محمد یار مصدق آمد!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.